Гурткова робота

      Філософські вислови про їжу відомих людей.

 Знати про їжу людина повинна не менше, ніж про математику або про свою рідну мову.

Гордон Рамзі

В приготування потрібно вкласти свою душу. Їсти з тим, хто дорогий. Тоді серце ваше, з’єднується з парами любові і перетворює вечерю в справжнє свято.

Карло Петрині

Скажи мені, що ти їси і я скажу чим ти хворієш.

Гіпократ

Їжа не менш складна наука, ніж фізика або хімія.

Гордон Рамзі

Відкриття нової страви дарує людству більше щастя, ніж відкриття нової зірки.

Жан Антельм Брилья-Саварен

Коли я засмучений, єдине що мене заспокоює – це їжа.

Оскар Уайльд

Незалежно від того скільки роботи в людини, вона повинна знайти час для фізичних вправ так  як заходить час для їжі.

                                                                                                                   Махатма Ганді
 Щоб гурткова робота для учнів мала професійно- корисне спрямування, потрібно заздалегідь врахувати їх потреби, можливості. 

ОРІЄНТОВНЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ГУРТКОВУ РОБОТУ

1. Загальні положення
1.1.  Гурткова робота в навчальному закладі ДНЗ «Київське ОВПУ ХТ РС» (далі училище) є додатковою організаційною формою освітнього процесу.
1.2.   Діяльність гуртка є однією з форм безкоштовної додаткової освіти .

2. Мета і завдання гурткової роботи
2.1.    Мета гурткової роботи:
-   виявлення, підтримка та розвиток обдарованості, природних нахилів та здібностей здобувачів освіти;
-   забезпечення персонального шляху реалізації особистісного потенціалу;
-   проектування індивідуального освітнього маршруту учнів;
-    організація діяльності, що відповідає сучасним вимогам суспільства;

3. Основні напрями і форми діяльності гурткової роботи
3.1.         Основні напрями гурткової роботи:
-      дослідження освітньої ситуації в училищі;
-       аналіз природних нахилів, здібностей, обдарованості наших учнів;
-        вивчення соціального замовлення;
-       організація предметно-розвивального середовища для здійснення гурткової роботи, ефективної організації життєдіяльності учів;
-    аналіз підвищення якості освіти засобами організації гурткової роботи в.

3.2.         Основні форми гурткової роботи:
-       різні форми освітньої діяльності зі здобувачами освіти (спеціальні заняття, проектна діяльність, ігри, самостійна творчість та індивідуальна робота);
-     різновиди співпраці з виробництвом ( ЗРГ).

4. Організація гурткової роботи
4.1.    Гурткова робота здійснюється на базі училища.

4.2.      В рамках реалізації гурткової роботи здійснюється організації в спеціально обладнаному кабінеті.
4.3.       В приміщенні, в якому здійснюється гурткова робота, створюється предметно-розвивальне середовище для інтенсивного розвитку у відповідності до обраного виду діяльності.
4.4.     Зміст гурткової роботи відображають у річному плані роботи та узгоджують із заступником директора з НВР.
4.5.     Учні, охоплені гуртковою роботою, виявляють добровільне бажання щодо участі в освітній діяльності.
4.7.      Час та періодичність проведення різновидів освітньої діяльності в рамках гурткової роботи визначається розкладом роботи гуртка та групи.
4.9.      Діяльність гуртка здійснюється на безкоштовній основі.

5. Права та обов’язки педагога, який здійснює гурткову роботу

5.1.         Педагог, який здійснює гурткову роботу зобов’язаний:
- планувати, організовувати та здійснювати навчально-виховну, організаційно-масову роботу гуртка;
- здійснювати набір вихованців до гуртка на основі їх інтересів та потреб; забезпечувати збереження контингенту, обираючи індивідуальні маршрути розвитку;
- виявляти здібності учнів та сприяти їх розвитку;
- надавати практичну допомогу в оволодінні вміннями та навичками з обраного виду діяльності;
- створювати безпечні умови організації освітньої діяльності;
- обирати ефективні форми, методи та засоби навчально-виховної роботи;
- надавати кваліфіковану консультаційну та практичну допомогу;
- брати участь у роботі педагогічної ради закладу освіти;

- виконувати посадові інструкції, інструкції з охорони праці, правила внутрішнього трудового розпорядку ;
- постійно підвищувати свій професійний рівень, займатись самоосвітою;
- вести необхідну документацію за встановленою формою та забезпечувати її зберігання;
- забезпечувати збереження обладнання, устаткування, інвентарю.

5.2.          Педагог, який здійснює гурткову роботу має право:

- використовувати методики навчання і виховання, програми та посібники відповідно до напряму роботи гуртка;
- вносити пропозиції до плану роботи закладу;
- приймати участь у створенні відповідних умов здійснення гурткової роботи;
- брати участь у методичних об’єднаннях та науково-методичних заходах;

- поширювати досвід гурткової роботи у методичних заходах різного рівня; публічно презентувати педагогічні ідеї, авторські напрацювання щодо організації гурткової роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар

                                                    Проведення лабораторно - практичних робіт.