МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Департамент освіти і науки Київської обласної
державної адміністрації
ДНЗ «Київське обласне вище професійне училище харчових технологій та
ресторанного сервісу»
Методичні рекомендації
до виконання творчих робіт
з професії “Кухар 4 розряду”.
Київ 2019
Методичні рекомендації до виконання
творчих робіт з професії “Кухар 4 розряду” обговорені і схвалені на засіданні
методичної комісії груп кухарського спрямування
Протокол №________ від __________________
Голова комісії ________________ Л. Рева
«____»__________________р.
Зміст
Загальні положення……………………………………………………… 4
Вибір і затвердження теми, складання плану творчої
роботи………... 5
Вимоги до змісту та обсягу творчої роботи……………………………. 6
Правила оформлення роботи…………………………………………… 8
Захист творчої роботи…………………………………………………… 10
Додатки ………………………………………………………………….. 11
Загальні положення
Дані методичні
рекомендації до виконання творчих робіт розроблені для учнів за фахом (з професії)
“Кухар”.
Творча робота є однією з
форм контролю знань, умінь і навичок учнів, є важливим етапом їх самостійної
практичної діяльності у визначеній сфері та підтвердженням відповідної
кваліфікації. Творча робота дозволяє учню поглибити та систематизувати свої
знання, розвинути навички самостійної роботи, сформувати основи проведення
наукових досліджень. Творча робота є однією із складових державного
кваліфікаційного іспиту.
Виконана творча робота дозволяє державній комісії
перевірити рівень опанування учнем професії, його вміння досліджувати
поставлені питання та творчо підходити до вирішення конкретних завдань.
Творча робота повинна відобразити:
-
глибоке знання основних понять, термінів
досліджуваної теми; основних положень нормативних і законодавчих актів, що
стосуються діяльності певного підприємства/установи/організації/сфери
діяльності (далі - Підприємства);
-
вміння аналізувати, узагальнювати, досліджувати
літературні джерела та інформаційну базу даних; використовувати математичні,
статистичні, облікові та інші способи обробки інформації; розробляти пропозиції
щодо поліпшення роботи на Підприємстві; логічно й чітко викладати матеріал,
робити висновки та узагальнення; давати ґрунтовні оцінки різним явищам і
процесам; оформляти роботу згідно існуючих стандартів;
-
навички відповідно до кваліфікаційних вимог
(кваліфікаційна пробна робота).
В процесі
виконання творчої роботи виділяють такі етапи:
Ø
Вибір теми;
Ø
Затвердження теми;
Ø
Складання учнем плану творчої
роботи, погодження з викладачем-керівником;
Ø
Формування учнем інформаційної
бази для виконання роботи;
Ø
Написання та оформлення творчої
роботи;
Ø
Подання творчої роботи на
рецензування;
Ø
Доопрацювання творчої роботи
відповідно до рекомендацій/зауважень рецензента;
Ø
Виконання кваліфікаційної пробної
роботи;
Ø
Захист творчої роботи.
Вибір і затвердження теми, складання плану творчої роботи
Виконання творчої роботи починається з
визначення її теми та об’єкта. Ознайомлення з тематикою творчих робіт учнями
здійснюється на початку останнього семестру та початку виробничої практики.
Орієнтовна тематика творчих робіт наведена в додатку А. Затвердження тем
творчих робіт здійснюється у встановленому в училищі порядку.
Для виконання роботи оформлюється
спеціальний бланк-завдання, у якому зазначається автор, тема і план, а також термін
подання творчої роботи на рецензію. Завдання підписують керівник і учень
(додаток Б).
Основні критерії вибору теми:
відповідність кваліфікаційній характеристиці, актуальність, перспективність.
Для учнів, які претендують на вищий
розряд, рекомендуються страви більш складного приготування або фірмові страви.
Для складання плану творчої роботи учню
необхідно: ознайомитися з проблемами, розв’язання яких передбачає тема роботи;
самостійно опрацювати спеціальну літературу, законодавчі та нормативні документи.
Складений учнем план творчої роботи
погоджується з керівником (або майстром-викладачем), який надає індивідуальні
консультації під час написання творчої роботи. Орієнтовний план творчої роботи
наведений в додатку В.
Вимоги до змісту та обсягу творчої роботи
Творча робота повинна мати:
-
титульний аркуш;
-
завдання для виконання творчої
роботи;
-
зміст;
-
вступ;
-
основну частину;
-
висновки та пропозиції;
-
список використаної літератури;
-
додатки.
Титульний лист оформляється згідно зразка (додаток Г), в якому вказується назва
навчального закладу, тема творчої роботи, спеціальність, прізвище учня, номер
групи, прізвище викладача та майстра виробничого навчання, місто, рік виконання
роботи.
Завдання на творчу роботу видає викладач.
Зміст представляє собою план творчої роботи згідно завдання із зазначенням
відповідних сторінок, з яких починається кожний структурний елемент.
У Вступі
необхідно зазначити актуальність теми, мету, зв'язок між харчуванням та
культурою, здоров’ям, екологією, стан і розвиток сучасного підприємства
ресторанного господарства; роль ресторанного господарства в народному
господарстві; розкрити основні положення організації харчування різних верств
населення, особливості харчування різних народів світу; людей; історичні
довідки виникнення страв; лікувальне значення продуктів (згідно індивідуального
завдання) та дати коротку характеристику підприємства, на якому учень проходить
практику. Текстовий обсяг вступу не повинен перевищувати трьох сторінок.
Зміст питань відповідних пунктів творчої роботи має відповідати
їх назві. Теоретичні положення слід пов’язувати з практичним станом
досліджуваного питання.
У першому розділі
учень виконує самостійну творчу роботу з технології приготування страви згідно
виданого завдання та плану виконання роботи.
Спочатку необхідно описати значення страви, скласти
технологічні картки по приготуванню основної страви, соусу до неї та , при
необхідності, гарніру. В цьому розділі необхідно привести схему технологічного
процесу приготування страви, соусу та гарніру; надати характеристику сировини,
інгредієнтів, з яких виготовляють страву, характеристику смакових товарів
(наприклад: кава, чай), (сіль і перець), вказавши хімічний склад та харчову
цінність, види, сорти та вимоги до якості сировини; розрахувати вартість страви,
гарніру та соусу та кількість сировини на задану кількість порцій.
У другому
розділі необхідно описати організацію робочих
місць при приготуванні напівфабрикатів і готової страви згідно завдання. У
вигляді таблиці вказати послідовність основних і додаткових операцій
технологічного процесу,підібрати цех, устаткування, інструмент, інвентар,
посуд, необхідні для приготування основної страви, соусу та гарніру. Розділ
оформляється згідно зразка (додаток Е). В цьому ж розділі також необхідно
описати санітарні вимоги до обробки сировини, приготування напівфабрикату та
готової страви, вимоги до охорони праці
при роботі на механічному та тепловому устаткуванні при приготування
напівфабрикату та готової страви у відповідних цехах..
У третьому
розділі “Висновки
” навести узагальнення за темою в цілому. На підставі проаналізованих матеріалів
учнем зробити висновки щодо поглиблення та систематизації знань, надати корисні з обробки сировини та удосконалення технологічного процесу приготування
страви.
Список
використаних джерел необхідно навести після усіх
розділів творчої роботи, включаючи не лише друковані роботи, а й сайти в
інтернеті.
Додатки (якщо вони є) необхідно навести в кінці творчої роботи. У додатках до
творчої роботи можна включати документи, інструкції, ілюстрації допоміжного
характеру, тощо, на які, за необхідності, в роботі наводяться посилання.
Правила оформлення роботи
Оформляти творчу роботу необхідно згідно з державним
стандартом України ДСТУ 3008-95 “Документація. Звіти у сфері науки і техніки.
Структура і правила оформлення”:
Ø
текст творчої роботи друкують українською мовою з одного боку стандартного аркуша
білого паперу формату А4 (210х297 мм), комп’ютерний набір - 14 кегль, 1,5 міжрядковий
інтервал та інтервал між абзацами - 0, шрифт Times New Roman, вирівнювання по
ширині, абзац – 1,25 пункти (пн) або 5 літер. Розмір полів на сторінках: ліве –
20 мм ,
праве – 15 мм ,
верхнє – 15 мм ,
нижнє – 15 мм .
Ø
Ілюстративний матеріал (схеми, діаграми, графіки,
малюнки) слід подавати безпосередньо після посилання на нього у тексті, де він
згаданий вперше, або на наступній сторінці і позначати словом “Рисунок”,
“Таблиця”, нумерувати послідовно. Номер рисунка та його назву розміщують під
рисунком. Нумерацію рисунків і таблиць наводять арабськими цифрами без знака
№.. Сторінки творчої роботи, на яких наведено ілюстративний матеріал, включають
до загальної нумерації сторінок. “Таблиця” має включати: дані, які необхідні
для вивчення певного явища; загальний та внутрішній заголовки (загальний
заголовок таблиці стисло та чітко характеризує її зміст, а також період, за
який наведено дані; внутрішні заголовки зазначають, які показники аналізуються
у відповідних рядках і графах таблиці, в яких одиницях виміру вони наведені).
Таблиці нумерують послідовно (за винятком тих, що розміщені у додатках) у межах
розділу. У разі перенесення таблиці на іншу сторінку пишуть: “Продовження
таблиці 1”. Кількість ілюстрацій у творчій роботі визначається її змістом і
доцільністю для надання тексту зрозумілості та конкретності.
Титульну сторінку, яка є першою сторінкою творчої роботи, включають до
загальної нумерації сторінок, але не нумерують. Нумерацію наступних сторінок
подають арабськими цифрами, які проставляють у правому верхньому куті або посередині внизу сторінки.
Зміст складається з усіх частин творчої роботи та номерів їх початкових
сторінок. Його розміщують після титульної сторінки і нумерують як другу
сторінку.
Кожна частина творчої роботи повинна мати заголовок відповідно до плану
роботи. Усі розділи творчої роботи (зміст, вступ, список літератури тощо)
необхідно починати з нового аркуша. Назви розділів у творчій роботі: ЗМІСТ,
ВСТУП, РОЗДІЛ І, РОЗДІЛ ІІ, РОЗДІЛ
ІІІ, СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ – необхідно писати великими заглавними
літерами та посередині сторінки. Назва підрозділів друкують звичайно, жирним
шрифтом. Відстань між заголовком та текстом дорівнює 2-м інтервалам основного
тексту.
На додатки, які містяться у творчої роботі, мають бути посилання у
текстовій частині роботи. Додаток повинен мати заголовок, надрукований у
верхній частині сторінки маленькими літерами з першої великої літери симетрично
тексту сторінки. Посередині рядка над заголовком маленькими літерами з першої
великої друкується слово “Додаток” і велика літера, що позначає додаток.
Додатки слід позначати послідовно великими літерами української абетки, за
винятком літер Г, Є, І, Ї, Й, О, Ч, Ь, наприклад: Додаток А, Додаток В. У разі,
якщо додаток поділений на розділи та підрозділи, текст у межах кожного додатка
нумерується літерою і цифрою, наприклад: А.2 – другий розділ додатка А.
Список використаних джерел слід розміщувати у такій послідовності: спочатку
(у хронологічному порядку) Закони України, потім – Укази Президента України,
постанови Кабінету Міністрів України, за ними – літературні джерела в
абетковому порядку: монографії, підручники, посібники, брошури, журнальні та
газетні статті. У кінці списку наводять іншомовні та електронні джерела
інформації. Відомості про книги обов’язково містять прізвище та ініціали автора
(авторів), заголовок, місце видання, видавництво, рік видання, кількість
сторінок. Відомості про журнальні або газетні статті – прізвище, ініціали
автора, заголовок, назву періодичного видання, серію, рік випуску, номер
видання, сторінки. Слід зазначити, що назви джерел наводяться тією мовою, якою
вони видані.
Список оформлюється відповідно до вимог державних стандартів:
1.
ГОСТ 7.1-84. Библиографическое описание документа. Общие требования и правила к
составлению.
2.
ДСТУ 3582-97. Скорочення слів в українській мові у
бібліографічному описі. Загальні вимоги та правила.
Приклад оформлення літературних джерел:
1. Старавойт Л.Я., Косовенко М.С., Смирнова Ж.М.,
Кулінарія.Київ „Генеза” 1999р.
2. Сборник рецептур блюд и кулинарных изделий для предприятий общественного питания – М. Экономика
1982 – 720 с. (Министерство торговли СССР)
Захист творчої роботи
Учень має виконати творчу роботу та подати її керівнику в термін,
передбачений графіком навчального процесу, але не пізніше 14 днів до захисту.
Викладач ретельно перевіряє роботу, пише рецензію (додаток З). Критерії
оцінювання розділів творчої роботи приведені в додатку К. Якщо робота не допускається до захисту, то
вона повертається учню на доопрацювання з поясненням зауважень. Учень повинен
внести зміни відповідно до зауважень і подати роботу на повторне рецензування,
але не пізніше 3-х днів до захисту.
Захист творчої роботи проводиться за графіком навчального процесу, і його
приймає комісія у складі керівника, майстра виробничого навчання та двох
викладачів.
Під час захисту творчої роботи учень має продемонструвати глибокі знання
досліджуваної теми, вміти чітко викладати власні думки, використовувати
ілюстративний матеріал, аргументовано відповідати на питання.
Захищені творчі роботи передаються в архів, де вони зберігаються згідно з
вимогами до такого виду документів.
Додаток А
Орієнтовний перелік завдань
для написання творчих
робіт з професії «Кухар ІV розряду»
№ з/п
|
Найменування страви
|
№ рецептури за збірником рецептур
|
Холодні страви і закуски
|
||
1
|
Томати фаршировані рибним салатом
|
№117
|
2
|
Томати фаршировані м’ясним салатом
|
№117
|
3
|
Риба смажена під маринадом
|
№140
|
4
|
Яйця під майонезом з гарніром
|
№ 108
|
Супи та гарячі страви
|
||
5
|
Борщ український з пампушками
|
№ 183, 184
|
6
|
Борщ полтавський з галушками
|
№185
|
7
|
Суп-локшина домашня
|
№218
|
8
|
Деруни фаршировані грибами, соус
грибний
|
№1.181 Збірн.нац. страв
|
9
|
Деруни фаршировані сиром, соус
сметанний
|
№1.183 Збірн.нац. страв
|
10
|
Деруни фаршировані м’ясом, соус
грибний
|
№1.184 Збірн.нац. страв
|
11
|
Крокети картопляні, соус сметанний
|
№333
|
12
|
Картопляники з м’ясом, соус грибний
|
№1.185 Збірн.нац. страв
|
13
|
Картопляники з субпродуктами, соус
сметанний
|
№1.185 Збірн.нац. страв
|
14
|
Пудинг рисовий, соус абрикосовий
|
№397
|
!5
|
Зрази манні, фаршировані морквою та
вишнями
|
№1.211 Збірн.нац. страв
|
16
|
Бабка з локшини з сиром, соус
сметанний
|
№423
|
17
|
Бабка з горохом та картоплею, соус
сметанний
|
№412
|
18
|
Запіканка з сиру і повидла, соус
сметанний
|
№1.228 Збірн.нац. страв
|
19
|
Сирники по-київськи
|
№1.226 Збірн.нац. страв
|
20
|
Короп фарширований порційними шматками
кругляками з гарніром, соус томатний з овочами
|
№ 485
|
21
|
Філе з риби фаршироване з гарніром,
соус сметанний з томатом
|
№483
|
22
|
Короп фарширований (смажений)
|
№1.237 Збірн.нац. страв
|
23
|
Судак фарширований ( в цілому вигляді)
з гарніром, соус томатний
|
№ 484
|
24
|
Риба смажена в тісті, соус майонез з
корнішонами
|
№ 499
|
25
|
Креветки запечені під сметанним соусом
|
№ 526
|
26
|
Ковбаски рибні українські
|
№1.239 Збірн.нац. страв
|
27
|
Шніцель натуральний з гарніром
|
№574
|
28
|
Ромштекс з гарніром
|
№ 575
|
29
|
Котлети відбивні з гарніром
|
№ 573
|
30
|
Зрази відбивні з гарніром
|
№ 589
|
31
|
Печеня по-домашньому
|
№590
|
32
|
Биточки по-селянськи
|
№ 625
|
33
|
Зрази січені з гарніром, соус томатний
|
№614
|
34
|
Біфштекс натуральний січний з яйцем з
гарніром
|
№ 605
|
35
|
Запіканка картопляна з м’ясом, соус грибний з
томатом
|
№ 626
|
36
|
Рулет картопляний з м’ясом, соус
грибний
|
№ 626
|
37
|
Кабачки фаршировані м’ясом і рисом, соус
сметанний з томатом
|
№ 635
|
38
|
Перець фарширований м’ясом і рисом, соус
сметанний
|
№ 635
|
39
|
Голубці з м’ясом та рисом
|
№ 636
|
40
|
Птиця тушкована в соусі
|
№643
|
41
|
Кролик тушкований в томатному соусі
|
№643
|
42
|
Качка по – селянському
|
№1.319.Збірн.нац. страв
|
43
|
Котлета «Марічка» з гарніром
|
№1.259.Збірн.нац. страв
|
44
|
Крученики волинські
|
№1.268.Збірн.нац. страв
|
45
|
Котлета «Лісова пісня» з гарніром
|
№1.302.Збірн.нац. страв
|
46
|
Котлета «Садко» з гарніром
|
№1.322.Збірн.нац. страв
|
47
|
Биточки «Хмельницькі» з гарніром
|
№1.307.Збірн.нац. страв
|
Солодкі страви та вироби з
борошна
|
||
48
|
Пудинг сухарний, соус яблучний
|
№917
|
49
|
Шарлотка з яблук, соус з журавлини
|
№926
|
50
|
Яблука по-київськи, соус вишневий
|
№ 922
|
51
|
Яблука в тісті смажені, соус
абрикосовий
|
№ 924
|
52
|
Ватрушки з сиром
|
№1032
|
53
|
Пончики з вишнями
|
№1030
|
54
|
Кулеб’яка з капустою
|
№1037
|
55
|
Розтягаї з рибою
|
№1034
|
56
|
Пиріжки печені з м’ясом
|
№1029
|
МІНІСТЕРСТВО
ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Департамент
освіти і науки Київської обласної державної адміністрації
ДНЗ «Київське обласне вище
професійне училище харчових технологій та ресторанного сервісу»
Професія ______________________________________________________
Курс ________ Група _____________
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник директора з
навчально виробничої роботи
______________
А. Гнатюк
ЗАВДАННЯ
на творчу роботу учня
_____________________________________________________________________
(прізвище,
ім'я, по батькові)
_____________________________________________________________________
(тема роботи)
Алгоритм роботи
1.Отримання завдання
2. Підбір літератури.
3. Складання плану роботи.
4. Написання розділу „Вступ”
5. Складання технологічної і калькуляційної карток, технологічних схем,
проведення розрахунків .
6. Написання розділу „Організація виробництва”.
7. Написання розділів: „Санітарія і гігієна” та „Охорона праці”.
8. Наведення узагальнень та написання висновку.
9. Складання списку використаних джерел
Дата видачі завдання __________________________________________
Дата здачі завдання ____________________________________________
Учень _______________
(підпис)
Керівник _____________ _________________________
(підпис) (ім’я та прізвище керівника)
Додаток В
ЗМІСТ
Стор.
Вступ.
Розділ 1.
1.1. Значення страви.
1.2. Технологічна картка на страву
1.3 Технологічна схема приготування страви.
1.4.
Характеристика сировини для приготування страви.
1.5.
Розрахунок вартості страви (Калькуляційна картка).
1.6.
Розрахунок сировини на задану кількість порцій (35 порцій).
Розділ 2.
2.1.
Організація робочого місця для приготування
напівфабрикату та готової страви.
2.2.
Санітарні вимоги до обробки продуктів,
приготування напівфабрикату та готової страви.
2.3.
Охорона праці при приготуванні напівфабрикату та
готової
страви.
Розділ 3.
3.1. Висновки
Список використаних
джерел.
Додаток Г
Зразок оформлення титульної
сторінки
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ДНЗ «КИЇВСЬКЕ ОБЛАСНЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ
ХАРЧОВИХ
ТЕХНОЛОГІЙ ТА РЕСТОРАННОГО СЕРВІСУ»
Т В О Р Ч А
Р О Б О Т А
Тема роботи:
Приготуванні страви «Крученики волинські»
учениці групи …
ПІП
за професією «Кухар»
Керівник викладач спецдисциплін
ПІП
Київ 2019
Додаток Д
РОЗДІЛ 3
3.1 Організація робочого місця для приготування
напівфабрикату та готової страви «Тюфтельки».
№
з/п
|
Послідовність
операцій
|
Цех
|
Устаткування
|
Інструмент
|
Інвентар,
посуд
|
1.
.1.
|
Промивають м`ясо
|
М`ясний
|
Ванна
|
-
|
Лоток
|
2.
2.
|
М`ясо зачищають від плівки, сухожилок
|
М`ясний
|
Стіл
|
Ніж М.С.
|
Дошка
МС Лоток
|
3.
3.
|
Нарізають м`ясо
|
М`ясний
|
Стіл
|
Ніж М.С.
|
Дошка
МС Лоток
|
4.
4.
|
Пропускають
крізь м’ясорубку
|
М`ясний
|
М’ясорубка
|
-
|
Миска
Лоток
|
5.
5.
|
Замочують хліб
|
М`ясний
|
Стіл
|
Ніж «Хліб»
|
Дошка
«Хліб» Миска
|
6.
6.
|
Обчищають цибулю
|
Овочевий
|
-
|
Ніж О.С.
|
Миска
|
7.
|
|||||
8.
|
|||||
9.
|
|||||
10.
|
Додаток Е
Список рекомендованої літератури
для написання творчої роботи:
1.
Доцяк В.С. Українська кухня:
Підручник для учнів професійно-технічних закладів освіти. – Львів: Вид-во
“ОРІЯНА-НОВА”, 1998. – 560 с.
2.
Збірник рецептур національних страв та кулінарних виробів. - К.: А.С.К., 2005.
3.
Збірник рецептур страв
української кухні / М-во торгівлі України. – К.: Техніка, 1992.
4.
Коршунов Н.В. Организация
обслуживания в ресторанах. Учебник для средних проф.-техн. училищ, - М.: Высш.
школа, 1980. – 238 с.
5.
Молочно-фруктовые
прохладительные напитки: Справочник /
А.Б. Рудавская, Л.С. Кириченко, М.Н. Чунихина, М.В. Рудавская. – К.: Урожай,
1990. – 168 с.
6.
Организация обслуживания в
предприятиях общественного питания. Пятницкий Т.А. и др. К.: Высшая школа,
1973. – 272 с.
7.
Організація обслуговування у
підприємствах ресторанного господарства: Підручник для ВУЗів / за ред. проф.
Н.О. П’ятницької.- К.: КНТЕУ, 2005.– 632 с.
8.
Сборник рецептур блюд и
кулинарных изделий: для предприятий общественного питания. / Авт. сост.: А.И.
Здобнов, В.А. Циганенко, М.И. Пересичный. – К.: А.С.К., 2002.
9. Сборник технологических карт на блюда и кулинарные изделия.-
К.: А.С.К., 2007
10.
Технологические карты на
продукцию общественного питания. Часть І. Часть ІІ. – К.: Тэхника, 1990.
11.
Технологія приготування їжі:
Підручник для професійно-технічних закладів / М.С. Косовенко, Ж.М. Смірнова,
Л.Я. Старовойт. – К.: Факт, 2003. – 360 с.
Додаток Ж
Рецензія
на
творчу роботу
з теми «Приготування страви «назва
страви»
за професією: Кухар
Учня(ниці)_______________________________________________________
Перелік питань передбачених змістом виконано в повному обсязі за
сучасними вимогами, з дотриманням вимог згідно завдання.
Вступна частина __включає матеріал розвитку галузі ресторанного господарства в
сучасних умовах ринку, основні положення організації харчування різних верств
населення, особливості харчування різних народів світу; людей; історичні
довідки виникнення страв; лікувальне значення продуктів (необхідне
підкреслити).
І розділ теоретичної частини охоплює
відповідний матеріал __повністю; викладення матеріалу послідовне та __ повне:
описане значення страви, складені технологічні картки з приготування основної
страви, соусу до неї та, при необхідності, гарніру з використанням новітніх
тенденцій приготування. В цьому розділі приведені схеми технологічного процесу
приготування страви, соусу та гарніру; __надана товарознавча характеристика
сировини, інгредієнтів, з яких виготовляють страву, характеристика смакових
товарів.
Розрахункова частина розрахована вартість страви, гарніру та соусу та кількість сировини на
задану кількість порцій, які виконані __правильно
ІІ розділ теоретичної частини містить
матеріал опису організації робочих місць при приготуванні напівфабрикатів і
готової страви згідно завдання. У вигляді таблиці вказані послідовність
основних і додаткових операцій технологічного процесу, підібрані цехи,
устаткування, інструмент, інвентар, посуд, необхідні для приготування основної
страви, соусу та гарніру відповідності до вимог винесених для написання роботи.
ІІІ розділ “Висновки
” __містить узагальнення за темою в цілому та висновки
і пропозиції.
Використання джерел,
включає не лише друковані роботи, а й сайти в інтернеті, в світлі сучасних
професійних тенденцій опрацьовано
достатньо широко.
Розробка даної тематики для професійної діяльності може
бути практично застосована.
Додатки
містять
документи_________________________________________________________
ілюстрації (фото страв, устаткування, планування цехів)
__________________________
Робота
заслуговує оцінки________ ( _________________ ) балів
Рецензент ________________________ (І.П. рецензента)
Додаток З
Критерії оцінювання творчих робіт
Розділ
|
Бали
|
Вступ.
|
4
|
Розділ 1
|
|
1.1. Значення страви.
|
4
|
1.2. Технологічна картка на страву
|
20
|
1.3 Технологічна
схема приготування
страви.
|
20
|
1.4.
Характеристика сировини для приготування страви.
|
7
|
1.5. Розрахунок вартості страви (Калькуляційна
картка).
|
16
|
1.4.
Розрахунок сировини на задану кількість порцій
(35 порцій).
|
5
|
Розділ 2.
|
2.1.
Організація робочого місця для приготування
напівфабрикату
та готової страви
|
8
|
2.2.Санітарні вимоги до обробки
продуктів,
приготування напівфабрикату та готової страви.
|
5
|
2.3.Охорона
праці при приготуванні напівфабрикату та
готової
страви.
|
5
|
Розділ 3.
|
|
3.1. Висновки
|
3
|
Список використаних джерел.
|
3
|
Всього
|
100
|
100 балів – 12
98-99 балів – 11
91-97 балів – 10
81-90 балів – 9
71-80 балів – 8
61-70 балів – 7
51-60 балів – 6
41-50 балів – 5
31-40 балів – 4
21-30 балів – 3
11-20 балів – 2
1-10 балів – 1
Немає коментарів:
Дописати коментар