вівторок, 13 травня 2025 р.


В рамках програми FCA Ukraine – MYRP «Підтримка закладів професійної (професійно-технічної) освіти (далі – заклади П(ПТ)О) консорціумом OEP в межах діяльності ECW» спільно з Міністерством освіти і науки України за підтримки міжнародної неурядової організації Finn Church Aid розроблено онлайн тренінги за програмами підвищення кваліфікації «Застосування штучного інтелекту у сфері П(ПТ)О» та «Державно-приватне партнерство у сфері П(ПТ)О».
        Метою онлайн тренінгу «Застосування штучного інтелекту у сфері П(ПТ)О» було ознайомлення фахівців сфери професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти з основними можливостями та практичними аспектами застосування штучного інтелекту для модернізації освітнього процесу та управління закладом П(ПТ)О. Навчальна програма сприяла підвищенню професійної кваліфікації та розвитку ключових компетентностей, необхідних для ефективного використання штучного інтелекту в освітній діяльності, з урахуванням етичних та соціальних аспектів.

Пройшла курси "Застосування штучного інтелекту у сфері П(ПТ)О", де ознайомилась з визначенням, що таке штучний інтелект, видами ШІ, з основами застосування штучного інтелекту, застосуванням ШІ на робочому місці в різних професіях, у викладанні та навчанні, з етикою, регулюванням та використанням ШІ. 

Для одержання сертифікату про проходження курсу, пройшла онлайн-тестування. 

                               

Метою онлайн тренінгу «Державно-приватне партнерство у сфері П(ПТ)О» є ознайомлення фахівців сфери професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти з ефективними стратегіями, реальними прикладами та практичними кроками, які допомагають адаптуватися та досягти успіху в інтеграції державно-приватного партнерства до співпраці з закладами освіти.

Метою програми було: дослідження ефективної моделі співпраці в рамках ДПП, опанування знань та практичних інструментів, необхідних для створення ефективного механізму такого співробітництва та розроблення ефективних програм навчання на робочому місці. Наголошувася на практичних стратегіях, реальних прикладах і практичних кроках, які допоможуть фахівцям ППТО адаптуватися та досягти успіху в інтеграції ДПП у власну професійну діяльність.

В результаті навчання ми:

·        опанували різні моделі залучення представників підприємств до сфери П(ПТ)О та визначали можливості для такої співпраці;

·        опанували та використовували на практиці основні принципи ДПП та ефективні моделі співпраці між закладами ППТО та підприємствами різних галузей;

·        використовували способи інтеграції навчання та оцінювання компетентностей на робочому місці у навчальні/освітні програми закладів П(ПТ)О;

·        визначили практичне значення міжнародного досвіду ДПП для закладів П(ПТ)О в Україні;

Після успішного проходження програми отримали сертифікат, що підтверджує участь у програмі підвищення кваліфікації, схвалену МОН України.


                          

Немає коментарів:

Дописати коментар